Alkaya(شعر و ترانه/ ترجمه ترانه های ترکی)

پرواز را به خاطر بسپار....

Alkaya(شعر و ترانه/ ترجمه ترانه های ترکی)

پرواز را به خاطر بسپار....

شب دلتنگی

   شب دلتنگی:

 

 

 

  شب آغازهجرت تو 

 

  شب در خود شکستنم بود 

 

  شب بی رحم رفتن تو 

 

  شب از پا نشستنم بود 

 

  شب بی تو شب بی من 

 

  شب دلمرده های تنها بود 

 

  شب رفتن شب مردن 

 

  شب دل کندن من از ما بود 

 

  ....

  .... 

  واسه جشن دلتنگی ما 

 

  گل گریه سبد سبد بود 

 

  با طلوع عشق من و تو 

 

  هم زمین هم ستاره بد بود 

 

  از هجرت تو شکنجه دیدم 

 

  کوچ تو اوج ریاضتم بود 

 

  چه مؤمنانه از خودگذشتم 

 

  کوچ من از من نهایتم بود 

 

  به دادم برس به دادم برس 

 

  تو ای ناجی تبـــــار من 

 

  به دادم برس به دادم برس 

 

  تو ای قلب سوگوار من. 

 

 

 

  سهم من جز شکستن من 

 

  تو هجوم شب زمین نیست 

 

  با پر و بال خاکی من 

 

  شوق پرواز آخرین نیست 

 

  بی تو باید دوباره برگشت 

 

  به شب بی پنـــــاهی 

 

 

 

  سنگر وحشت من از من 

 

  مرهم زخم پیـــرمن کو؟ 

 

  واسه پیدا شدن تـُو آینه 

 

  جاده ی سبز گم شدن کو؟ 

  

  بی تو باید دوباره گم شد 

 

  تــُو غبــــار تباهی!  

 

  با من نیاز خاک زمین بود 

 

  تو پل به فتح ستاره بستی 

 

  اگر شکستم از تو شکستم 

 

  اگر شکستی از خود شکستی 

 

  به دادم برس به دادم برس 

 

  تو ای ناجی تبار من 

 

  به دادم برس به دادم برس 

 

  تو ای قلب سوگوار من. 

 

 

 

ترانه سرا: ایرج جنتی عطایی 

 

با صدای: داریوش 


لینک دانلود آهنگ


 

نظرات 4 + ارسال نظر
چکاوک شنبه 30 بهمن 1389 ساعت 10:54 http://khorshide_mashregh.mihanblog.com/

شبی از پشت یک تنهایی نمناک و بارانی تو را با لهجه ی گل های نیلوفر صدا کردم.تمام شب برای با طراوت ماندن باغ قشنگ ارزوهایت دعا کردم.
مشاعره میکنیممممممم.قشنگ بود امر جان

امین جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 14:36 http://www.me-me-me.blogfa.com

سلام.زیبا بود.
اپم[گل]

ماریا پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 22:56 http://bahar-sabz.mihanblog.com

شبانه های من عطر ترا دارد
ستاره ها روشنی نگاهت را
شب های دلتنگیم را
با نخ ارزوهایم می بافم
پیراهنی ست بلند برای عریانی روزهای زمستانیم

ماریا چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 11:34 http://bahar-sabz.mihanblog.com

شبانه های من بی تو
بی ستاره چشمان روشنت
همیشه تاریکی ست
همیشه دلتنگی ست
دریچه چشمانت را همیشه گشوده بگذار بماند
در شبانه هایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد